A Review Of کتاب های تخیلی

Wiki Article

اخه مگه میشه داستایفسکی تولستوی ارول لندن چخوف همینگوی کامو کافکا رو ننوشت ؟!!!!!

نشریه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در این دسته امکان دانلود شماره‌های مختلف نشریه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور فراهم شده است.

از نمونه‌های تلاش‌های اولیۀ ایرانیان برای قصه‌نویسی به‌سبک غربی می‌توان به کتاب «سیاحتنامۀ ابراهیم بیگ» زین‌العابدین مراغه‌ای اشاره کرد.

کتاب‌های «سه قطره خون»، «سگ ولگرد»، «زنده‌بگور» و «وغ‌وغ‌ساهاب» صادق هدایت را می‌توانید با رجوع به لینک‌های زیر به‌صورت آنلاین از سایت بنوبوک خریداری کنید:

از “جاویدان” گرفته تا “خانه آستریون”، داستان های موجود در این مجموعه نمونه های درخشان و فراموش نشدنی از جهان های خلق شده توسط استاد واقع گرایی جادویی هستند.

قصه‌های رئالیستی جمالزاده در مجموعۀ «یکی بود یکی نبود»، با زبان ساده و شیرین و تیپ‌هایی از قشرهای گوناگون جامعۀ ایران و کاربرد زبان هرکدام از این تیپ‌ها در داستان، خود گواه نگرشی‌ به ادبیات‌اند که جمال‌زاده در مقدمۀ این کتاب آن را مطرح کرده است.

من بیشتر از همه عاااشق جین استن هستم. واقعا منو کتاب غرور و تعصب تحت تاثیر قرار داد جوری ک دوس داشتم خیلییی ادمه داشته باشه ولی خب داستان فوق العاده ای بود و پایان عالی ای هم داشت…

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

اغلب از دیزنی انتقاد می شود که برای بزرگسالان است. مراقب باشدی: آن ها بسیار ناخوشایندتر و ترسناک تر از داستان هایی هستند که بیشتر کودکان می دانند.

تست شخصیت از روی نوع لباس. بعدش به لباس هات بیشتر اهمیت می دی.

با کتاب های تخیلی نگارش چیره دستانه کرت وانه گت، سفر بیلی پیلگریم در زمان به دوران جنگ جهانی دوم به خوبی بازگو می شود و در نتیجه سلاخ خانه شماره پنج به یکی از بزرگ ترین کتاب های ضد جنگی تبدیل می شود که تاکنون به رشته تحریر درآمده است.

ترجمۀ عبداللطیف تسوجی از «هزار و یک شب» و ترجمۀ میرزا حبیب اصفهانی از کتاب «سرگذشت حاجی بابای اصفهانی» جیمز موریه از نخستین نمونه‌های ساده‌سازی نثر نوشتاری و ادبی فارسی است. همچنین باید به نخستین آثار داستانی‌ای اشاره کرد که در عصر قاجار به‌شیوه رمان‌ها و قصه‌های کوتاه غربی نوشته شدند، که البته این آثار هنوز با متر و معیارهای داستان‌نویسی غربی فاصله داشتند و اگرچه به آن نزدیک بودند اما هنوز مانده بود تا رمان و قصۀ کوتاه در ایران شکل ببندد و به‌صورت تجربه‌های ادبی جدی مطرح شود.

ممنون از پیشنهاد و نظرت.. حتما در اولین فرصت اضافه میکنیم.

ماهنامه دانشمند ماه‌نامه علمی- فنی دانشمند پرسابقه‌ترین نشریه علمی به زبان فارسی است.

Report this wiki page